שרי נערת הליווי

י לכולכן,

קוראים לי שרי, ואני נערת ליווי. אני שוכרת שתי דירות דיסקרטיות בירושלים. בתור נערת ליווי, היה חשוב לי להציע כמה מיצגים של דירות דיסקרטיות בירושלים, שאפשר לראות תמונות שלהן ברחבי רשת האינטרנט. ככלל, אפשר למצוא דירות דיסקרטיות בירושלים פנויות מהרגע להרגע, אך  מי שיש לו דרישות או העדפות ספציפיות מאותן דירות דיסקרטיות בירושלים, כדאי לתאם מראש הגעה אליהן. בכרטיס הביקור שלי המקוון יש תיאור של דירות דיסקרטיות בירושלים, ואני מאוד גהה בהן. כשהייתי בתיכון, כל מיני גברים התייחסו אליי באופן שונה. יש כאלו שרק רצו לשכב אתי בגלל איך שאני נראית, ויש כאלו שרק רצו להתגרות בי. אני משערת שלהיות נערת ליווי בירושלים זה מצוין בשבילי. עמדה בפניי החלטה גדולה לקבל. האם רציתי סקס עם גברים צעירים יותר, או לחלופין לעשות סקס עם גברים מבוגרים תמורת כסף? אתם חייבים להבין שברגע שאתם מתחילים לקחת כסף עבור סקס, זה באמת משנה את השקפת החיים שלכם.

אלכס מסוכנות הליווי שלי נתן לי שלושה ימים לחשוב על זה. הוא היה צריך להכין את סגל נערות הליווי שלו. אלכס אמר לי כמה מהכללים. ברגע שקיבלתי זימון למפגש כדי להיות בו נערת ליווי, ממש אי אפשר לסגת. אלכס לא רצה להעליב את הלקוחות שלו. הייתי צריכה לעשות כל מה שהם ביקשו ממני, אך יכולתי לדחות לקוח שלא נראה לי מראש. הקדשתי לזה המון מחשבה. הכסף היה כל כך טוב וממילא כבר נשאבתי לכל הסיפור הזה בכל רמ"ח איבריי. אמרתי לאלכס שאני אקח את העבודה, והסכמתי לתנאים שלו. אלכס אמר לי שאני יכולה להפסיק בכל זמן נתון את שירותי הליווי, אך מרבית העובדות שלו נשארו עד שהם סיימו את הלימודים. לאחר מכן, הן מוצאות לקוחות חדשים. למען האמת, ידעתי שאלכס אוהב לשמור על קבוצה של גברים צעירים. זה מה שנשים מבוגרות רצו.

אני חייבת לספר לכם קצת על היותי נערת ליווי באחת מאותן דירות דיסקרטיות בירושלים. קודם כל, הייתי צריכה שם יותר נשי. סיימתי עם השם שרית, המיושן והנדוש. הבוס שלי אמר לי לעולם לא לספר לאף לקוח מאיפה אני או את השם האמתי שלי. להיות נערת ליווי זה ממש לא עבודה קלה. בטלוויזיה נערות ליווי תמיד הוצגו בתור דוגמניות יפות, בנות עשרים או שלושים, שביקשו לקוחות גברים. בעסק האמתי, אף פעם לא ראיתי מישהו כזה. שיערתי שקהל הלקוחות נע בין גיל ארבעים לשבעים וחמש. שמעת אותי נכון, שבעים וחמש. רבים מהם היו אנשי עסקים מבוגרים, שהגיעו לירושלים לפגישות וכינוסים. הם אהבו את הרעיון שיש להם פרגית צעירה כמלווה. למעשה, הייתי ממתק עיניים על הזרוע שלהם, אבל ברוב המקרים הגברים רצו סקס בסוף הערב. הרבה מהאחרים היו לרוב גברים מבוגרים שהגיעו לירושלים לחופשה. וזה סוף הסיפור שלי…